De vriendendag 2021 was een groot succes met leuke optredens in een mooie ambiance.

We bedanken iedereen die er is bij geweest en er aan heeft mee gewerkt!

Met hartelijke groet,
namens het Stichtingsbestuur,

June Triepels

==============================================================

Beste Vriend en / of Vriendin,

Graag nodigen wij u van harte uit voor de jaarlijkse Vriendenmiddag
op zondag 3 oktober aanstaande in onze Basiliek.
Wij verwachten u om 14.00 uur in het parochiehuis aan de Stokstraat 46A.
Koffie staat dan voor u klaar!

Om 14.20 uur wordt u verzocht zich naar de kerk te begeven om te genieten van Hans Leenders en het Basilica Consort met Irina Trajkovska 1e viool, Ariel Sanchez 2e viool, Ekaterina Degtyareva altviool, Tanislav Degtyarev, cello, Serol Yapici 1e hobo, ,Samuel Agustin Aguirre 2e hobo, Andy Sadeler, fagot.
Hans Leenders is cantor- organist van onze Basiliek, dirigent van het Basilicakoor en de Schola Nova. Daarnaast is hij artistiek leider van het professionele kamerkoor Studium Chorale, ensemble Cantatrix, artistiek adviseur van het orgel festival L’Europe et l’ Orge en titulair-organist van de Kopermolen.
Het project dat onze Stichting blijft ondersteunen is de restauratie van de Merodekapel, oftewel de kapel van de Sterre der Zee. Om u te informeren over de voortgang hiervan heeft onze architect Jac Hendrix zich bereid verklaart een voordracht te komen geven, deze is aansluitend op het concert.
Ter afsluiting van deze middag bent u uitgenodigd voor een hapje en drankje in de hal van het parochiehuis of bij mooi weer in de pandtuin. Er zal dan ook gelegenheid zijn om vragen te stellen.
Wij zouden uw deelname aan deze middag zeer op prijs stellen.
Gelieve zich aan te melden voor deze middag op ons mailadres: vrienden@sterre-der-zee.nl,

Graag willen wij u van harte bedanken voor de bijdrage die wij van u mochten ontvangen.
Heeft u uw bijdrage nog niet overgemaakt, mogen wij dan ook dit jaar weer op uw bijdrage rekenen?

Wij zien uit naar deze vriendenmiddag en hopen u allen in goede gezondheid te ontmoeten.

Met hartelijke groet,
namens het Stichtingsbestuur,